Blog Michala Vlasáka: „Tak to tě pěkně natáhli, Pitomio!“
Musim si vylepšit CVčko. Chci se dostat do tý agentury, která vyfakturovala Okamurově SPD 4,5 milionu za mediální poradenství a PR během volební kampaně. Účtovat mizerný dva tisíce za hodinu je přežitek, ceny jdou evidentně nahoru a byla by škoda nechat si tenhle výtah ujet.
Michal Vlasák, profesionální PR konzultant | zdroj: archiv Michala Vlasáka
Mediálního poradenství bude SPD potřebovat čim dál víc, vždyť nás čekaj komunální a senátní volby. A do SPD teď má stát poslat 173 milionů, takže bude z čeho brát.
A kdyby mě v tom PlayNETu nevzali, zkusim to jinak: vysvětlim Okamurovi, že ho pěkně natáhli a že mu to dám za třetinu. Tomu přeci nemůže odolat, při svym podnikatelskym instinktu.
Důležitý je, že už dávno pochopil, že tyhle služby je třeba outsourcovat u profesionálů. Pryč jsou doby, kdy pro mediální obraz svýho ÚSVITu dřel 18 hodin denně, sám sepisoval tiskový zprávy, a to i na Štědrej den. Už tehdy věděl, že práce píáristů má svojí hodnotu, tenkrát za to svojí straně fakturoval milion měsíčně. Za to nasazení si to zasloužil. Na Boží hod, na Silvestra… takový srdíčko do toho dát! Navíc v zájmu vlasti.
Dobře, teď bez legrace. Pitomio je možná geniální píárista, ale podvodník je to mizernej. Měl by si na to přihrávání státních (našich) peněz do vlastní kapsy najmout trochu chytřejší právníky. Na tom se nevyplatí šetřit.
A ještě jedno řešení bych pro něj měl. U takovejch těch podvodnejch emailů, co chtěj, abyste poslali peníze třeba na rozjezd byznysu v Africe, je prej úspěšnost 4 %. Jsou psaný tak hloupě a naivně, aby se trefily do vkusu právě těm nejhloupějším a nejnaivnějším lidem. Takže možná by stačilo, kdyby Pitomio vybíral peníze od lidí přímo na ulici. Moh by jim za to slíbit třeba to, že je zbaví jejich exekuce. Tři stovky na ruku. Úspěšnost by měl podobnou jako s těma emailama a moh by si odpustit tyhle kolotoče.
Autor blogu je ředitelem v PR agentuře.
Přihlásit se k odběru všeobecného newsletteru