Úvodní schůzka k realizaci projektu „Služby technického dozoru nad provozem informačního systému MS2014+“
V prostorách Ministerstva pro místní rozvoj (MMR) se uskutečnila úvodní schůzka vedení odboru správy monitorovacího systému a dalších pracovníků ministerstva jako zadavatele, vedení společnosti BDO-IT a.s. jako dodavatele, zástupců dalších společností podílejících se na zajištění provozu monitorovacího systému MS 2014+zástupců s pracovníky Transparency International – Česká republika, o.p.s. jako monitorem Paktů integrity uzavřených v rámci výše uvedeného projektu.
Budova Ministerstva pro místní rozvoj | zdroj: TI
Program jednání
- úvodní slovo, zahájení,
- představení společnosti BDO-IT a.s., představení členů týmu,
- prezentace projektových cílů,
- představení zásad řízení projektu,
- představení způsobu dodavatelem nabízeného plnění (způsob naplňování předmětu smlouvy),
- přístup k řízení projektu, metodika řešení, kontrolní mechanismy
- upřesnění harmonogramu plnění,
- upřesnění pravidelných jednání,
- požadavky na součinnost (spolupráce na koordinaci a řízení)
- projednání operativních kroků směřujících k plnému zahájení
- požadavky na školení prostředků MMR v systému MS2014+ (ServiceDesk atd.)
- další požadavky (připojení VPN apod.)
Cílem projektu je zajistit funkčnost, dostupnost a stabilitu monitorovacího systému, jeho průběžný rozvoj dle požadavků EU, MMR, řídících orgánů a uživatelů spolu se zlepšováním uživatelských kvalit.
Diskuse se zaměřila na specifikaci postupů v oblasti služeb technického dozoru v souladu s předmětem veřejné zakázky:
Oblast projektového řízení
- Výkon kontroly nad kvalitou řízení projektu na provoz MS2014+;
- Návrh změn pravidel projektového řízení a výkon kontroly nad dodržováním těchto pravidel v rámci Manuálu řízení projektu;
- Posouzení obsazenosti projektových týmů (např. z hlediska pokrytí všech potřebných rolí, rozdělení kompetencí a podobně);
- Revize předem stanoveného harmonogramu, evidence dodržování kontrolních bodů v souladu s plánem aktivit; řízení rizik společně se stanovením očekávaných dopadů, návrh dalšího postupu a nastavení opatření;
- Účast na pravidelných jednáních vedení projektu a vedení skupin, výkon vedoucí role za Zadavatele napříč pracovními skupinami;
- Součinnost při auditech (např. jednání s auditory, vypracování odpovědí a stanovisek).
Oblast technologií a řešení
- Posouzení návrhů řešení předložených ze strany Poskytovatele Aplikace MS2014+, Poskytovatele Prostředí a Poskytovatele Bezpečnostního dohledu, analýza a účast na oponentních řízeních na straně Zadavatele;
- Posuzování kvality předávaných výstupů z hlediska požadovaných resp. sledovaných parametrů (zejména funkčnosti, úplnosti a časové odezvy systému) v celém průběhu poskytování služeb provozu a rozvoje, a to jak u verzí testovacích, tak u výstupů finálních;
- Posouzení vykazovaných prací Poskytovatele Aplikace MS2014+, Poskytovatele Prostředí a Poskytovatele Bezpečnostního dohledu, porovnání se skutečným stavem poskytnutých dodávek a služeb;
- Vypracování posudků a stanovisek technického charakteru.
Síťujeme
Sdílejte nás s hashtagem projektu #PaktyIntegrity
Období realizace: 1. 1. 2016 – 1. 1. 2020
Financováno z prostředků Evropské komise
Přihlásit se k odběru všeobecného newsletteru